sobota 9. července 2016

GARNIER DEODORANT NEO



Tyhle dvě starší novinky, co slibují 48 hodin ochrany... no..

Tyhle dvě vůně (růžová,oranžová) mi přišly jako nejvoňavější z celé řady...
Ale kdybych měla o tom něco říct, tak ten krémový deodorant mi skoro nevydrží, když si  na něj nedám na to její kamarádku ve spreji, takže spolu tvoří super dvojku, ale bez oranžoví kamarádky bych do toho znova nešla :)

DEODORANT KRÉMOVÝ (růžový) - Zaujala mě jeho vůně a aplikace, kde produkt zmáčknete a z malých otvůrků vyletí krém. Je to maličké balení, což je škoda, ale za tu cenu (65 KČ).. Jak říkám, moc nevydrží, když na něj nenastříkám sprej..:) Takže znova už do něj rozhodně nejdu :) Jo a navíc se drolí a tvoří pod paží kuličky..

DEODORANT VE SPREJI (oranžový) - Jeho vůně mi připomíná nějaký sprej  na vlasy. Tento sprej má krásné balení a zajímavou aplikaci,jeho výdrž je 3x lepší, než ten krém, takže za mě tento ano. Určitě bych do něj šla ještě jednou :)

Je i více vůní a každý si vybere tu svou :) Mějte se krásně a ahoj :)

Žádné komentáře:

Okomentovat