neděle 16. října 2016

Dermacol Aroma Ritual & Garnier Intensive 7 Days




Dermacol Aroma ritual - Hrozny a limetka - 70.- DM Krém na ruce obsahuje vitamín E a olej z hroznových jadérek = podporuje regeneraci pokožky a zpomaluje její stárnutí. Poskytuje pokožce i nehtům péči po celý den a tak dále.
Co se týče vůně, tak mi celkem i vyhovuje, ale verzi v tělovém mléce bych si nekoupila. Krém mi vyhovuje, ale znova bych si ho již nezakoupila, protože jsou i lepší krémy.
Každopádně stojí za vyzkoušení, ale že by byl extra přímo na suché ruce, to bych neřekla, ale hydratuje.

Garnier intensive 7 days - Mangový olej - Tento krém je zaměřený přímo na suché a hrubé ruce.
Krém jsem zakoupila ve slevě za 60 KČ v Tetě a musím říct, že je super. Sice voní jak krém na vrásky, ale to už je detail :D Jelikož se mi udělalo na loktu velmi suché místo, tak jsem ho namazala na loket, tak 3x dohromady a už ho suchý vůbec nemám, takže za mě spokojenost, svou funkci plní.

Žádné komentáře:

Okomentovat