pondělí 3. října 2016

Krémy na suchou pleť

Suchá pleť je velmi nepříjemná, protože se loupe kůže a jako by jsme měli na obličeji struhadlo.
Jelikož jí mám a používám na ni určené krémy, tak snad poradím i Vám. Samozřejmě existují strašně moc krému na suchou pleť, ale já zatím používám tyhle :)


Krásné podzimní pondělí všem. Jelikož se mráz blíží a pleť trpí, je důležité hydratovat ještě víc a víc. Já jsem si pro vás připravila pár krémů, se kterýma jsem spokojená a za mě můžu doporučit :)
1) Neutrogena - Intense repair 
Co se píše o krému: Krém pro velmi suchou, podrážděnou nebo svědivou pokožku. Pomáhá obnovit a projevit velmi suché a podrážděné pokožce od prvního použití. Můžete aplikovat i na nohy,kolena, lokty.
názor: Krém je moc dobrý a krásně a dlouhodobě hydratuje. Za mě doporučuju.. V DM ho seženete nyní za 100 korun.
2) Hydratační krém od Avonu s broskví a bavlnou. Je to spíše hydratační krém, takže pro každodenní použití :) Od avonu do 100 KČ možné i víc.
3) Cocoa Butter od avon care - S vitamínem E .. Jak je známo, tak kakao je na suchou pleť známý.. Krásně voní a jeho vůně vydrží dost dlouho :) Cenu netuším, ale taky něco okolo 100 KČ :)
4) Garnier skin naturals - Velmi suchá pleť s vyživujícím výtažkem z medu. -  Krém slibuje silnou-celodenní hydrataci, tak snad to plní :) Nemám ho moc dlouho, ale krém docela ujde s vůní a jinak jsem s ním zatím spokojená.. Koupila jsem ho v DM jen za 50,- ale to byla výprodej, ale jinak stojí přes sto korun nebo ve slevě za 100 KČ

Takže za mě všechny krémy doporučuji :)


Žádné komentáře:

Okomentovat