sobota 5. listopadu 2016

Linky na oči - Essence, Jordana, Dermacol, Rimmel London

1) Kalíšek od Rimmel London 001 Black (150,-)
2) Essence - Long lasting - 19 Hot Schorch (70.-)
3) Essence - Long lasting - 01 Black Fever (72,-)
4) Mememe - Eye Line (189.-)
5)Jordana - 01 Go on purple (60.-)
6) Dermacol - Liquid dipliner (150,-)






Tady vidíte jejich aplikátory
Ten první je štěteček, který je součástí balíčku od Rimmelu Londonu





Tužky jsem si dala na ruce (jsou ve stejném pořadí, jak je na první fotce a barvami čísel)
1) Barva není moc pigmentovaná, ale i tak vypadá celkem dobře, ale
nevydrží celý den, bohužel... Trochu se i obtiskává a štěteček není
moc praktický. Už bych si pro ní nešla do drogérie
2) Zlatá barvička je krásná, taková Vánoční.. Její výdrž už je lepší než u toho prvního, sice na očích nejde nějak extra vidět, ale i tak jí doporučuji :)
3) Černá barva od Essence je sestra té zlaté, akorát je v černé barvě
takhle tužka mi vůbec nevyhovuje, celý den nevydrží a obtiskává se,
takže já bych si jí už nekoupila, ale někomu vyhovovat může
4) Mememe tužka, tu skoro moc nepoužívám, protože mi opět nevyhovuje.
Je taková tlustší a já mám radši tenčí, takže ta mě určitě ne. Tuhle tužku jsem
dostala a vím, že bych do ní nešla
5) Jordana fialová. Nádherná barvička. Už jsem i přemýšlela, že si koupím
jiné barvy ve stejném provedení..A asi tak učiním :) Fialová barva se třpytí a
vydrží celý den, akorát styk s vodou nezvládne :(
6) Tak ta poslední, jak je vidno je nejlepší... Ta pigmentace je úžasná, výdrž
je božská - celý den a styk s vodou zvládá víc než super! Za mě určitě doporučuji,
ale jediný její mínus je, že se obtiskává a jen tak jí neodlíčíte, je lepší dvoufázový odličovač




Tady jsou udělala takovou menší zkoušku po sprše a vidíme, které
vydržely...
Nejhůř dopadla ta fialová, ale jak říkám, styk s vodou nepřežije












Žádné komentáře:

Okomentovat