neděle 11. prosince 2016

Krémy na suchou pleť 2



Máme tu další díl tohoto článku, tak doufám, že bude prospěšný :)
 Avon naturals skin care - vyživující. S olivami. Že by byl extra hydratační bych neřekla, takže tento krém bych si znova určitě nekoupila. Prostě jsem od něj čekala víc a na mojí suchou pleť proste nebude. I když psali, že bude :D Určitě ho ale do používám. Stál 60,-
Avon Care - ten mě stál myslím pouhých 50,- Obsahuje mateří kašičku. Je na velmi suchou pleť a já jsem s ním spokojená :) Takže za mě tento krém ano!
Tento krém od Dermacolu taky za pouhých 50,- obsahuje mandlový olej. Jeho vůně mně vůbec nevyhovuje, ale krém je hezky na pleti mastný, takže sice se po něm lesknete, že vypadáte jak kdyby jste uběhli maraton, ale o to tím líp, takže já ho používám jen když jsem doma. Byl by spíš vhodný na večer, protože jeho zasychání celkem dlouho trvá :) Pokud chcete levný krém, tak ho zkusit můžete. Já si ho ale asi znova nekoupím:)

3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Článek je zajímavý.... takový hodně o pocitech a přijde mi, že o kosmetice jsem se toho zase tak moc nedozvěděla. Na druhou stranu, i ty pocity jsou rozhodně důležité a v péči o pleť dvojnásob :) Máš v plánu někdy v budoucnu zkusit napsat recenzi na nějaké podobné produkty? Děkuji za odpověď a přeji krásný den!

    OdpovědětVymazat